Serwis

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Proponujemy Państwu długofalową współpracę polegającą na opiece serwisowej systemów fotowoltaiaicznych i elektrycznych w zakresie systematycznych  okresowych przeglądów.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w szerokim zakresie usług związanych z instalacją fotowoltaiczną i elektryczną.

Doradzamy, przeprowadzamy ekspertyzy techniczne, staramy się pomóc w rozwiązywaniu nietypowych problemów. Wykonujemy usługi w każdym zakresie, szczególnie polecamy podpisanie umowy stałej obsługi serwisowej.

Co można zyskać poprzez stałą fachową opiekę?
  • Nie tracicie Państwo czasu na rozwiązywanie problemów technicznych - nasza opieka umożliwia najlepsze wykorzystanie sprzętu, zwiększa wydajność i zapobiega awariom.
  • Kontrola i zmniejszenie kosztów bieżących - dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możecie Państwo zaoszczędzić od kilku do kilkunastu procent kosztów, np.: poprzez zmniejszenie rachunków telefonicznych, bardziej trafne inwestycje w sprzęt.
Dlaczego jesteśmy lepsi od pracowników zatrudnionych na etacie?
  • Najczęściej współpraca z firmą zewnętrzną jest tańsza niż zatrudnienie pracownika na etat.
  • Na podstawie działań u wielu klientów, stykamy się z wieloma różnymi problemami, jesteśmy na bieżąco z najnowszymi, najbardziej ekonomicznymi rozwiązaniami, wiemy co sprawdza się w praktyce.
  • Nasz wykwalifikowany personel umożliwia zaproponowanie kompleksowych rozwiązań dzięki czemu system jest spójny i bardziej wydajny.

Umowa

Do czego zobowiązuje nas umowa?
  • Do bieżącej konserwacji i konfiguracji sprzętu zapewniającej bezawaryjne działanie,
  • Do szybkiej reakcji w przypadku awarii, maksymalnie do czasu określonego w umowie, oraz do jak najszybszego usunięcia uszkodzenia,
  • Do doradzania w sprawach inwestycji i bieżącej obsługi systemów,
  • Do bezpłatnej naprawy lub rozbudowy - klient płaci jedynie za części.
Cena za opiekę serwisową kalkulowana jest indywidualnie i zależy od wielu czynników między innymi:
  • Rodzaju systemu instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej,
  • Zakresu czasowego sprawowanej opieki,
  • Maksymalnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię.
wspolpraca_system_pogwarancyjny.jpg

Elektrosun.pl

ul. Żyzna 17, 71-220 Szczecin
Zachodniopomorskie; Polska

Dział techniczny

Mariusz Struk
tel: 530 683 666
e-mail: mariusz@elektrosun.pl

Grzegorz Narkiewicz
tel: 500 200 358
e-mail: grzegorz@elektrosun.pl